LYKKELIG OG HELDIG

// annonselenke

Kjole fra only  (annonselenke) 

Dere spurte meg under spørsmålsrunden min om jeg føler meg heldig. Jeg svarte dere der, men jeg føler jeg må gå igjennom det en gang til – ja, jeg føler meg heldig. Hver eneste dag. Jeg er lykkelig, og jeg er stolt over hvordan livet mitt har endret seg til det bedre. I boken min får dere høre mer om den reisen, men jeg følte likevel for å fortelle dere nå – jeg er så glad i dere. Selv om jeg blir sjenert når dere kommer bort så husker jeg dere, og jeg blir lykkelig av det.

Jeg har spist lunsj med Marte på Asia, en resturant som ligger på aker brygge. Jeg er glad jeg har venninner som har fulgt med meg siden dag 1, som alltid backer meg opp og støtter meg. Takk for det. Og takk Marte for at du er der, i alle vendinger av livet mitt.

Jeg gleder meg til VG-LISTA på rådhusplassen! Jeg snappet med Marcus i Marcus&Martinus i sta, jeg hørte lydprøven deres og de er så flinke. De gleder seg MASSE! Jeg håper på å se mange av dere der. Stor klem<3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg