KJØPT MITT FØRSE PUSHWAGNER


 

I dag har jeg og Joakim hatt en dag av kulturelle opplevelser, haha. Først utstillingen til Alex Israel som jeg allerede hadde sett, og så på galleriet til Pushwagner. Det endte altså med kjøp for min del! Dette er første gang jeg har investert i kunst, men det er jo egentlig bare plassering av penger ettersom det øker i verdi og kan selges igjen om noen år. Jeg gleder meg til jeg får bildet mitt! Jeg skal så klart vise dere når det har kommet på plass i stuen. 🙂 

GOOOD NIIIGHT! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg