DJUICE – få dobbelt opp!

//annonse

De aller fleste har vel sett disse reklamefilmene til djuice med plastelinafigurer? Flere av disse har blitt mine favoritter på reklamefilmfronten, og nå har de lansert en ny. Temaet i reklamefilmnen er sommer, sol, gøy med venner, bading og annet man finner på i ferien, som jeg kan relatere meg veldig til. Jeg er ikke en plastelinafigur, men det er også slik en sommer pleier å se ut for meg. 

Men,hvorfor blogger jeg om dette? Jo, fordi Djuice har en sommerkampanje som heter “dobbel data”, det vil si at du får dobbelt så mye data i sommer enn det du betaler for! Hvor bra er ikke det? Om sommeren er det jo ekstra mye som skjer, og ekstra mye man vil dele! Jeg tar alltid de fineste bildene om sommeren også, og det er så kjipt når man ikke får delt det. 

Fine sommerminner vil man jo gjerne vil dele med venner og familie, uten å gå tom for data!



 

Djuice er perfekt for meg som er masse på farten og deler med følgerne mine.  De vet hva vi i målgruppen trenger, og jeg mener at dobbel data er perfekt – det gjør vel du også? Hvor irriterende er det ikke å gå tom for data når man har masse bilder man vil dele med venner via snapchat eller instagram? Og om sommeren er det jo ekstra mye av nettopp dette. Et perfekt iniativ av Djuice synes jeg, uten å betale noe ekstra!

– >Dere kan sjekke ut mer om tilbudet HER <- 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg