jeg har gått opp 9 kg

Jeg har et gammelt minnekort i kameraet mitt nå, og jeg fikk et lite “sjokk” da jeg bladde feil vei på kamerarullen og kom til bilder av meg selv for litt over 1 år siden.. Vet dere hvor mange kilo jeg har gått opp på den tiden? 9 kg! Det erg anske sykt. Jeg har gått fra å være veldig slank til å nå bli litt mer.. eller ja, jeg er jo enda slank, men mer formfull. Det synes best på rumpe, armer og mage.. Og dobbelthake. Og over alt.

Jeg tenkte i ett sekund “herregud jeg skulle ønske jeg så ut som for ett år siden”, men nei.. Jeg trives bedre med å være sånn her. Jeg kommer sikkert til å gå opp 9 kg til før dette året er over, og det er helt ok. Jeg vet ikke hvor jeg vil med det innlegget her, men tro det eller ei – jeg får kommentarer på det og jeg ser det i forumer, at folk kommenterer at JEG har blitt stor. MEG! Altså, kroppen min er jeg glad i, og jeg skal ikke la meg påvirke av det, at folk sammenligner hvordan jeg var før og hvordan jeg er nå. Det er helt naturlig at kroppen endrer seg når man blir eldre, jeg må bare huske på det.. Og ikke bli oppslukt i hva andre kommenterer.

Anyways. Nå skal jeg se film og spise godteri. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg