spiller i Porsgrunn!

Jeg er i Porsgrunn, for første gang i hele mitt liv! Jeg skal spille på park to dager på rad, ikveld er det 18-årsgrense og i morgen er det 20. Jeg gleder meg, og håper mange tar turen for å høre litt fet hip hop! Eller, jeg spiller jo ikke utelukkende den sjangeren, men det er mest hva det går i. Garantert dansestemning, i alle fall! Og bare sånn at dere vet det, med tanke på meg og eventuelle DJ-er dere skulle støte på i framtiden: det fungerer ikke sånn at man kan komme fram å si “kan du spille den og den låta”, fordi man har ikke alltid de låtene og det passer kanskje ikke inn i settet man spiller. Man spiller ikke fra spotify / youtube / soundcloud, men det er som regel låter man har kjøpt selv, og så spiller de igjen via diverse programmer. Jeg bruker serato, om det sier dere noe. Så ja, da vet dere, hehe. Jeg gjorde jo det samme selv før jeg visste hvordan det fungerte.


Jeg skal nå dra til nærmeste kjøpesenter, jeg må handle klær til to dager på rad (tok ikke med meg klær??), pluss at jeg presterte å glemme USB-brikken min med ALL musikk på. Så det må jeg fikse ganske kjapt, litt stress men kun min egen feil som er et sånt jævla surrehode. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg