sommeren er her – vinn solbriller til 3000 kr!

annonnse

Nå er endelig sommeren her, og med en gradestokk som pekte nærmere 30 grader i hovedstaden er det ikke til å legge skjul på at folk virkelig kommer ut fra “hiene” sine, og nyter sommervarmen til det fulle – meg selv inkludert! Det er lettkledde kropper, eksponerte ben og bikinisesong i fullt fokus. Jeg har selv brukt flere dager på rad i parken, og det kommer nok enda mer av det, men jeg er godt forberedt takket være Shai barberhøvel. 


 

Gratis shaifavoritter!

Shai gir deg nå alle favorittene gratis: en fullstappet toalettmappe fullstappet med den populære høvelen med to refillblader, 3 shai bikinhøvler, deres nye deilige wash and shave og en rosa scrub. Pakken er verdt nesten 400 kr! Dere bestiller her.

I tillegg er jeg veldig fornøyd med toalettmappen produktene kommer i! Den bruker jeg til å ha shampo, balsam og annet flytende i når jeg skal på reise, og shai-høvelen er så klart også med. 

Da jeg var hjemme i Harstad så jeg også at både mamma og en venninne har bestilt seg disse produktene og er veldig fornøyde med det. Det er jo gøy! 


 

Konkurranse!

Alle som bestiller Shai gratis nå, er med i trekningen av briller fra synsam til en verdi av 3000 kr! Dere bestiller som sagt her. <3 

God sommer, alle sammen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg