Filmen for Wanted by Diplom Is

annonse

For litt siden spilte jeg inn film for Diplom-Is, og nå er den her! Det har kommet en ny serie med is kalt Wanted, jeg fikk smakt på flere (og likte alle!) men min favoritt ble den jeg selv hadde i reklamen, Raspberry Coockie “Alotta” Dough. Jeg sverget egentlig til meg selv å aldri spise den isen igjen etter å ha spist den i 6 timer i strekk på reklameinnspilling, men klarte jeg å holde meg? Nope, jeg har spist den flere ganger i ettertid, og blir altså ikke lei. Jeg elsker den! Den er også helt fri for palmeolje!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg