Tina&Odd 1 år

I går samlet Tinashe og Odd-Magnus en gjeng fine mennesker for å feire at de har vært mann og kone i ett år. Stikkord: dagsfylla, birgelunden mannskor overrasket med sang, masse fine mennesker og dansering. Jeg hadde det så bra! Vi holdte på hele dagen og jeg var nok den aller siste som ga meg, utrolig nok med tanke på hvor sliten jeg var. Jeg vil spole tilbake å gjøre dagen en gang til, jeg håper de feirer bryllupsdag hvert eneste år! (Og det tror jeg faktisk de kommer til å gjøre..)


 

Jeg liker dere så godt, Tina og Odd! Og så liker jeg at dere har så mange fine mennesker i livene deres som jeg får bli kjent med. Ikke et eneste menneske å si noe vondt om fra dagen i går, og det er ganske bra jobba når man er samlet så mange på et sted. Nå skal jeg spise pizza, lese i en bok og så skal jeg møte en venn!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg