Dagen da ALT gikk galt

Denne dagen har alt gått så til helvete at det nesten blir morsomt – men bare nesten. La meg fortelle dere..

I går var en helt rolig kveld. Jeg spiste med Fetisha, tok noen glass og var ikke ute til stengetid, slik som det kan bli noen ganger. I morges skulle jeg stå opp klokken 06:00, bli hentet 07 og så reise med flyet klokken 09 til Bardufoss. Jeg skal spille der på noe greier i kveld, nemlig.. Jeg hadde tatt på alarm med p3 via Sonos, altså at p3 står på full guffe når alarmen ringer og den alarmen er vanskelig å skru av, man må inn på telefonen og trykke på noe greier. Men hva skjer likevel!? Jo, så klart våkner jeg 09:37 i fuckings PANIKK og hopper opp fra senga og sier “herregud herregud jeg har forsovet meg, omg omg” og det er BARDUFOSS, det er ikke sikkert det går så mange fly dit, og da har jeg virkelig ødelagt for mange andre enn bare meg selv. 

.. Men, takk gode gud, det gikk et fly til Bardufoss klokken 14:45, og jeg bestemmer meg for å ta det. Ringer managementet mitt, det ordnet seg, alt går fint og jeg rekker det jeg skal.. Så oppdager jeg at jeg har mistet bankkortet mitt og ikke får bestilt billetten! ALTSÅ… 

.. MEN, så viser det seg at Fetisha har kortet mitt! Og over telefon må hun lese opp alt jeg trenger for å få bestilt billett, og det ordnet seg. Jeg fikk plutselig litt tid til overs, så jeg og Fetisha drar på Palmen for å spise lunsj. Hyggelig i utgangspunktet men de holdt på å pusse opp så man satt med en sånn ekstremt høy borrelyd inn i øret og måtte rope til hverandre over lunsjen.

(Eneste bildet jeg har fra denne kaos-dagen..)

OG SÅ skulle jeg kjøpe noe klær å ha på meg når jeg spiller i kveld, og hva kommer jeg på når jeg er inne på BIK BOK? Jo, jeg la FAEN MEG igjen en pose med klær til flere tusen kroner da vi spiste i går, jeg har faen meg MISTET klærne jeg skal ha på meg på søndag i bryllupsdagen til Tinashe og Odd! ALTSÅ!!! Nå ber jeg til gode gud om at den posen kommer til rette, om ikke så.. Ja. 

Det ordner seg. Nå må jeg kjappe meg sånn at jeg ikke mister dette flyet også. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg