nytt hår – igjen!


 

Haha altså.. Hva skal man si? Jeg klarer aldri å bestemme meg angående håret, så nå var det tilbake til det skulderlange blonde. Jeg er veldig fornøyd! Det er så deilig å ha kortere hår og jeg kan ikke forstå at jeg gikk rundt med 60 cm lange extensions hver eneste dag før.. Det er jo så vamt, tungt og ikke veldig kledelig for meg som er såpass lav. Det er nok en gang min faste frisør Mia på Giardini Hårdesign som har fikset meg, og prisen på dette ble ca 2000 kr – ja, jeg betaler det selv. 

Nå sitter jeg inne på soverommet mitt og er klein. Vaskedamen min (som faktisk er en mann) er her nå, og jeg har liksom ingen steder å være før om en time så da sitter jeg her da.. Isolert og skamfull for at jeg ikke vasker selv, haha. Jeg skal snart til Jostein Wålengen som er stylisten min for å finne klær til søndag, da feirer Tinashe og Odd-Magnus 1 år som mann og kone, og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Da er det greit med litt hjelp. 🙂 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg