en sånn liste..

På skolen er jeg. . . 80% av tiden jeg skulle, altså jeg hadde 20% fravær – ikke noe å skryte av, men jeg reiste mye til Oslo pga jobb. Jeg hang med mine faste venner, snakket med de, tok ikke initiativ til å snakke med andre og var ganske stille. Jeg var relativt aktiv i timene, fikk gode karakterer og var ikke redd for å krangle med læreren. Ble sendt til rektor flere ganger – ikke at det er kult – men det forklarer bare hvordan jeg var i timene. Alle gangene jeg ble sendt til rektor var det fordi jeg hadde vært “frekk” mot læreren, men det handlet mer om at jeg turte å si ifra. 

På prøver/eksamen er jeg. . . Tidligst ferdig av alle, og fikk likevel gode karakterer. Er faktisk veldig disiplinert på prøver og fokuserer på det jeg skal gjøre, det er ikke vits å se ut av vinduet å tenke på andre ting. Det kan man jo gjøre hjemme. 

På vorsj er jeg. . . Veldig rolig. Snakker litt med folk, plukker litt i maten, drikker hvitvin.. Jeg drikker forresten mye fortere enn alle andre, og er på mitt tredje glass når andre er på nummer en. Så jeg er alltid hun som sier “herregud så sakte dere drikker!” og så tvinger jeg andre til å drikke i mitt tempo. Om vi er på hjemmefest må jeg alltid styre musikken og blir nesten sint om andre tar over.


 

På byen er jeg. . . Samme som over, drikker veldig fort og veldig mye i tillegg til at jeg danser en del. Om sjansen byr seg, noe den på magisk vis ofte gjør, hopper jeg inn i dj-båsen og enten bare henger der (lol?) eller spiller litt, om jeg kjenner djen som står der. 

På facebook er jeg. . . For å snakke med venner på messenger, dele blogginnlegg, snakke med lesere på fanpagen eller like ting andre legger ut. Jeg legger veldig sjeldent ut noe annet enn blogginnlegg, kanskje jeg deler noe andre har skrevet om meg, hilsen frøken selvsentrert. 

På instagram er jeg. . . Sort-hvitt. Uten noen grunn, til dere som har lurt. Jeg bare synes det er fint. 


 

På snapchat er jeg. . . Ikke noe aktiv, på noen som helst måte. Snapper aldri folk, svarer sjeldent på snapper, legger nesten aldri ut mystory og ser heller aldri på andre sin mystory, med mindre jeg kjeder meg helt ekstremt. Jeg heter sophizzleyo på snap, oppdaterer vel en gang hver tredje dag – ish. 

Hjemme alene er jeg. . . Glad. Jeg har behov for å være alene. Hjemme alene sitter jeg i hjørnet av sofaen, ser på dokumentarer eller leser en bok og slapper av. Trener kanskje litt på gulvet, jobber med boken og spiser masse. 

På jobb er jeg. . . Hakke noe work work work work work som er veldig håndfast, så spørs helt hvilken jobb. Prøver å være blid og hyggelig, profesjonell og gi folk et godt inntrykk av meg slik at alle som har jobbet med meg en gang skal ha lyst til å gjøre det igjen. 


 

I telefonen er jeg. . . så kort som mulig, jeg er ikke så fan av å snakke i telefonen. Jeg avbryter noen ganger folk midt i setninger og sier “ja men da ses vi onsdag, da!” (om det er det vi har avtalt) for jeg tenker at snakking kan vi gjøre ansikt til ansikt. 

På sms er jeg. . . Ikke så aktiv der heller, gitt. Svarer kort, ikke så mange emojis, virker kanskje litt sur men ække det, liker bare å snakke ansikt til ansikt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg