Husk på at det bare er en tv-serie, da

Når man egentlig burde ha fikset seg for å dra i bursdag, men istedenfor oppdaterer jeg Skam-bloggen og venter på at William skal svare Noora på melding.. Ja.. Fiktive William altså, han eksisterer ikke. Det gjør ikke Noora heller. Prøver å minne meg selv på det.. 


 

 Pappa er i Oslo, han sover i sofaen ved siden av meg. Vi skulle jo pusse opp leiligheten vet dere, men vi rakk å vurdere det i 10 minutter før vi begge bare “nei, vi leier inn noen som gjør alt”. Så, jeg leier inn noen. Hvem denne “noen” er, vet jeg ikke enda. Jeg finner vel ut av det. Så vi har vært litt rundt omkring i Oslo, spist med Joakim, jeg shoppet klær til pappa (han ser ut som en hipster nå, det ble bursdagsgaven hans), og slappet av. Helt grei dag.

Nå må jeg gi opp Skam-bloggen og komme meg avsted! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg