trenger en pause

Boken, ass. I går skrev jeg 36 (!!!!) sider og nå har jeg for mye materiale, så jeg må plukke bort en del.. Men snart er jeg ferdig. Jeg må bare holde ut. Jeg har låst meg selv inne og forfaller, jeg nekter meg selv å se på filmer eller serier slik at jeg holder oppe fokuset. Men noe må man gjøre for et avbrekk, så idag kjøpte jeg denne:


 

Tegnebok for voksne! Når jeg trenger en pause så fargelegger jeg bare, det hjelper faktisk veldig. Jeg får et avbrekk, men jeg mister ikke fokuset helt og tenker likevel på skrivingen. Så, om dere lurer på hva jeg gjør i dag? Skriver og fargelegger. Om jeg virker litt fraværende er det derfor, dette er det største jeg gjør i hele mitt liv og det må bare bli perfekt. Om dere følger meg på snap: sophizzleyo, får dere se litt teasere fra boken og tekstene underveis 🙂 


 

Jeg skal møte en venninne snart for middag, og så kommer pappa i kveld. Han og jeg skal pusse opp leiligheten min i helgen. 🙂 Jeg deler bilder underveis! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg