Min første DJ jobb

Hei! Beklager sen oppdatering fra meg, det har gått slag i slag siden jeg kom til Bergen og jeg prøver å holde meg fokusert på det jeg er her for å gjøre.. Min første jobb som DJ, noen sinne. Jeg er ganske nervøs men jeg velger å se på det som en bra ting, under press fokuserer jeg 100%.. Jeg må likevel innrømme at jeg har følt litt på all kritikken og skepsisen som har kommet min vei, jeg forstår det jo, men dette er likevel min aller første gang. Jeg tror alle som har vært DJ, artist eller hva det nå måtte være kan føle på den nervøsiteten, og når man i tillegg har så mange kritiske blikk på seg.. Vel vel. Jeg skal gjøre mitt beste. Jeg har lagt fra meg mobil, jeg har ikke sjekket noe av sosiale medier hele dagen og hører kun på musikken jeg tenker å spille. 


 

Da jeg kom fram dro vi først til Metro som er utestedet jeg skal spille på. Jeg fikk koblet opp macen, kjørt igjennom et par låter og følt litt på lokalet. Det var veldig bra, jeg ble mer sikker på at jeg virkelig vil gjøre dette framover og at jeg vil lære meg å bli så god som jeg kan bli. Jeg ble også glad for at utestedet brukte samme spiller som jeg har øvd på, det er jo den mest vanlige, men man vet jo aldri. Vennene mine som er på gjesteliste via meg får også bord rett ved siden av dj-boksen, noe jeg ble glad for. 


 

Etter “lydsjekk” dro jeg og de som driver stedet for å spise sushi på sumo. Det var godt å snakke, slappe av og pumpe hverandre opp før kvelden.


Nå er jeg på hotellet alene, og har to timer før jeg drar til Metro igjen. Etter planen skal jeg begynne å spille rundt 00:30 – 00:45, og holde på til det stenger. Og gjett hva? Flyet mitt hjem til Oslo går 06:40 i morgen.. Gud være med meg, haha! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg