så heldig jeg er

Noen av jentene jeg møtte på meet and greet i går. 

I går kveld etter at jeg hadde lagt meg kom det en jente i resepsjonen på hotellet mitt med en gave. Hun hadde blitt kjørt av moren i mange timer (6 timer tror jeg det var?) for å komme å se på meg i går, og så fant hun ut hvor jeg overnattet og kom dit. Hun fant også nummeret til manageren min og fikk tak i henne, så dette kortet ble levert til meg i går kveld en gang. Kjære deg, tusen takk skal du ha! Jeg er lei meg for at jeg sov og ikke fikk møtt deg selv siden du hadde reist så langt og var så dedikert, men vit at jeg setter stor pris på det og at slike gaver tar jeg godt vare på. <3


 

Det er mye fram og tilbake, og nå er jeg allerede i Bergen på hotellet her. Elsker å være på hotell alene, det er magisk. Sitte i senga, se på tv, lese i en bok.. Jeg leser enda ” de utrolige” av Linn Ullmann, bruker hundre år men shit så fin den er. Vel vel, nå skal jeg kle på meg litt, skal bli sminket og få håret stylet før gullruten. Jeg tar med pc og kamera, oppdateringer kommer etterhvert. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg