takk for i dag, Bodø!

Det er en sliten men lykkelig Sophie som oppdaterer dere nå. Jeg sitter omsider i hotellsenga mi i Bodø, og tenker på alt det fine som har skjedd i dag. Altså, det startet med uhell etter uhell for min del – glemte klærne jeg skulle ha i oslo, glemte sminken min i Oslo, brannalarmen gikk og jeg måtte løpe ute på kaia i Bodø i bare tskjorte og truse, jeg sølte kaffe på klærne jeg omsider valgte meg, og ja.. MEN så kom jeg til City Nord og fikk møte dere! Først meet and greet med lesere som hadde vunnet en konkurranse, 7 jenter som jeg fikk snakket med og tatt bilder med. Takk for det<3 

Og så, fikk jeg se det fine bladet mitt som City Nord har laget med intervju om meg..

 

OG SÅ FIKK JEG ALLE BILDENE FRA SHOOTEN I STORT FORMAT SLIK AT JEG KAN HENGE DE OPP HJEMME! Altså, det fortjener en capslock. Jeg ble så glad at jeg begynte å gråte, i tillegg hadde de favorittmusikken min på bakrommet, favorittbrusen, baby-bell og favorittgodiset. Og plakater med meg over alt. De hadde gjort sin research!


 

Etter alt var det show, det kom så mange og stemningen var så bra. Takk for det! Jeg legger ut videoer fra eventet på instagram etterhvert, jeg tok jo ingen bilder selv. Men NÅ må jeg sove, jeg skal ta flyet til Bergen klokken 05 i morgen for å dra på gullruten.. Jeg drar for å støtte Stian Blipp, han er programleder i år. 🙂 Det blir spennende! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg