barcelona!


Hei fra Barcelona! Vi kom fram hit i går kveld, og i dag er vi.. slitne. Vet ikke helt hva mer jeg skal si, vi hadde iallfall en sykt morsom kveld i går og jeg er så glad for å endelig være her på fantastiske W hotel! Vi har planlagt å ta massse fine bilder, men når vi bare har sovet hele dagen er det jo litt vanskelig, hehe. Satser på at morgendagen, eller eventuelt kvelden nå blir litt mer produktiv.. 


 

Nå er det Tinashe sin tur til å ta powernap, haha. Her ligger hun, og jeg ser på SKAM på pcen. Jeg skal se en episode til, vekke henne og så må vi komme oss ut fra hotellet. Middag og drinker venter! Jeg oppdaterer dere en gang til før vi drar ut, tenker jeg 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg