planer





 

Jeg har akkurat vært på brow rehab for å fikse brynene sammen med Tinashe, og nå sitter jeg og venter på en venninne som er på jobb. Jeg skal bare slappe av resten av kvelden fordi jeg drar til Barcelona i morgen (som sagt – men jeg gleder meg så jævlig) og så skal jeg bare lese i en bok hjemme, se på tv.. Slike kjedelige men O-SÅ-FANTASTISKE ting jeg setter veldig pris på når hverdagen er travel. 

(annonselenke) Jeg har på meg en jakke fra her / tskjorte fra samsøe samsøe / bukse fra Bik Bok by Lene Orvik. Vi sneix i måro :*

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg