dagens antrekk

// annonselenke




Noen bilder tatt litt kjapt i går. (annonselenke) Kjolen er fra River Island og du finner den her / jakken er fra h&m! 

Jeg har akkurat vært på Rubicon for å spille inn en podcast, det gikk ganske greit! Jeg skal dele den når den kommer ut. Jeg er tilbake på kontoret for å spille inn en kjapp video, og etter det MÅ jeg komme meg hjem å rydde i leiligheten. Jeg kjenner en panikk ta meg hver gang jeg kommer hjemme for at jeg ikke har pakket ut fra diverse reiser, og så må jeg jo pakke til Barcelona som jeg setter kursen mot i morgen. Det blir så fint, herregud som jeg gleder meg!





I går var jeg og Joakim på nok en hyggelig date. ELSKER at han er ferdig med all jobb han gjør for tiden, for da får vi masse tid til hverandre. Champagneria ligger rett ved siden av kontoret, så vi vandret ned dit i regnet. Vi sang og danset hele veien, begge med Shakira – wherever, whenever på hjernen. Fy faen for en stygg sang. Den går aldri ut av hjernen min:( 

Nå må jeg få gjort det jeg skal gjøre her.. VIL HJEM Å RYDDE! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg