et av livets store spørsmål

//annonse 

Det finnes mange ting jeg lurer på her i livet. For eksempel, hva er eksistens, hva er egentlig en tanke, hva skjedde før the big bang sånn egentlig og hva er uendelig? Kan noe være uendelig stort men også uendelig smått? Dere skjønner tegninga og tankegangen. Slike ting tenker jeg mye på.. Men det største mysteriet av dem alle er likevel hvordan i FAEN skjer ting som det her?!


 

Altså, hva gir du meg? Dette skjer ALLTID. Lever ledningene mine et slags hemmelig liv hvor de rotter seg sammen bare for å gjøre min hverdag litt vanskeligere? Hva skjer egentlig nede i veska, i en skuff eller i jakkelomma som utløser dette merkelige reaksjonsmønsteret?


Men, det finnes en løsning. For litt siden møtte jeg en fyr på bussen da jeg sto og styrte med nettopp dette problemet. Han kom bort med dette:


Og jeg bare, øh.. Ok, takk? Hva er dette? Men dette er altså turtleneck, forklarte han. Et produkt som du kan ta på ledningene dine, og så slipper du krøll. For alltid. Det viste seg jo at denne mannen som ga meg dette produktet jobber med det, og for litt siden ble jeg spurt om å gjøre innlegg. Da takket jeg ja, for det har ærlig gjort hverdagen bare litt enklere for meg!

Og, løsningen er ikke teknisk, den er jo fæææshion! Det ser jo fint ut, og kommer i masse ulike farger. Jeg har sort og lilla på mine, ettersom jeg bruker flere ulike headset. Dere kan sjekke ut utvalget her. Turtleneck er skrevet om i blant annet Vogue! Det ligger en video på nettsiden som forklarer hvordan man bruker det og hvordan man tar det på. Det er veldig enkelt. 🙂 

Dere kan kjøpe Turtleneck HER, og rabattkoden SOPHIEELISE20 gir 20% rabatt. <3

Nå skal jeg ut i bakken i Hemsedal.. Gud være med meg, da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg