bergen

Jeg er i Bergen! Og som forventet, her har jeg det veldig fint.  Jeg kom riktignok veldig sent i går kveld, da hang jeg først alene på hotellet og sov en powernap (på sofaen? hvorfor la jeg meg ikke i senga, haha). Men etterhvert møtte jeg noen venner, drakk champagne på rommet og hadde det koselig. 🙂 

 


 

Men nå! Jeg skal komme meg ut av morgenkåpa (som er fra h&m) og møte min venninne Amanda. Dere som har hengt på i flere år husker kanskje henne? Vi var bestevenner på videregående og hang sammen hver dag. Jeg ser enda på henne som en av mine beste venninner og det kommer hun alltid til å være, selv om vi ser hverandre sjeldent. Men vi har noe spesielt i bunn, og slik vil det jo alltid være. 

Vi snakkes om litt, folkens! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg