Joakim og jeg tar spørreundersøkelser

                                                        Reklame

Jeg ble for litt siden spurt om å teste ut meningstorget.no – og som alt annet jeg får tilbud om, så må jeg prøve selv og så eventuelt anbefale videre til dere. Det skal jo være nyttig for noen, ikke sant? Vel, nå skriver jeg jo dette innlegget så åpenbart fant jeg ut at det var verdt å tipse om, hehe. Bare sjekk video, og finn ut mer! Her tester jeg og Joakim nettsiden, og svarer på en del undersøkelser. Da får dere brått vite litt om mine shoppevaner også, gitt! 😉 

 

 

Konseptet er da altså enkelt og greit, du kan tjene opp poeng ved å svare på spørreundersøkelser. Disse poengene kan du bruke videre til å shoppe med på nettet, donere til veldedighet eller bruke i gavekort! Genialt, ikke sant? Og ikke minst, så er det fint å svare på spørreundersøkelser en gang i blant. Det går fort, men hjelper også til at produkter og tjenester man bruker i hverdagen blir bedre. 

Registrer deg her! Svar enkelt på undersøkelser, og få igjen for det. 🙂 

 

 Meningstorget.no setter deg kun i kontakt med undersøkelser som du selv kan ha interesse av, så ikke bekymre deg for å måtte svare på mye du ikke har peiling på. Men OBS! Du må være over 18 år for å registrere deg. ♥

 

 

17 kommentarer
    1. Hei Sophie Elise ❤️ Skulle ikke du være med i sesong 8 av firestjerners middag? Den siste episoden har jo vært.. 🙁 hadde gledet meg, fulgt med hver uke!

    2. Du glemte å skrive at dette var et sponset innlegg 😉
      Så lurer jeg på om du har fikset rompa? Etter du kom hjem fra Istanbul (ca rundt den tiden) så har din lille bakdel vokst enormt.

    3. Nei uff 🙁 Jeg prøvde dette en gang og etter en undersøkselse ble jeg oppring mer enn 15 ganger på en uke av telefonselgere og hauevis av reklamemails på emailen min, det er basicly reklame for masse masse masse mer reklame du signerer deg opp på 🙁

    4. Sophie sier hun bryr seg fortsatt om utsende, men ikke sykelig mye..men etter det så opererer hun rumpa! Når man bruker mye penger på en operasjon for å se bra ut, er man sykelig opptatt av utsenede. I tillegg fortsetter hun å sprøyte i leppene.
      Bra forbilde? Nei! Jeg syntes hun var et godt forbilde før (mitt dansecrew-tiden og frem til hun opererte rumpa), men ikke nå lenger. Hun har ikke fortalt oss leserne om det en gang. Isabell Raad er i alle fall ærlig.

    5. Haha herregud hun hadde jo såklart vært ærlig om hun hadde tatt operasjon for å gjøre rumpa si større? Hun har en perfekt kropp og sier alltid at rumpa ser bra ut i den og den vinkelen. Hun har vært sååå ærlig med alt hun har gjort og tror hun hadde gjort det samme om hun hadde operert seg igjen.
      Er det plutselig Sophie som skal få dritt fordi en eller annen tidligere paradise deltaker har sykt selvtillits issues?

    6. Sophie får ikke dritt pga en annen person!! Haha! Det er ikke det som er poenget. Sophie må ha operert, hvorfor ellers skriver hun ingenting om at hun ikke har gjort det når så mange mener hun har det. Hvis hun er så glad i leserne sine, hvorfor sier hun da ingenting?

    7. Operasjon eller butt-lifter, noe har i allefall skjedd.
      Har følgt sophie lenge, og rompa har aldri før sett sånn ut i den vinkelen. har til og med bladd meg bak i arkivet for å se den store forskjellen, det burde dere gjøre også.

    8. Var i Istanbul… Sier rumpa hennes bare “har store perioder” (lol) og har slutta og ta bilder fra den vinkelen etter det ble påpekt.. Noe som var ganske vanlig på denne bloggen… Det er bedre of bare innrømme det (si ja uten å utdype det noe mer) enn og drive med silent treatment 🙂

    9. Må også legge til at jeg er fan uansett og digger deg! Har ikke noen vonde tanker om deg att all! Bare syntes det er så kjipt når bloggere blir uærlig.

    10. Jeg liker bloggen, men er en uærlig blogg verdt å lese egentlig?
      Vær så snill Sophie..hvis du skal blogge så vær ærlig og skriv sannheten.
      Du har jo til og med løyet og sagt at du ikke bryr deg såå mye om utsenede mer..men det gjør du nok tydeligvis. Rumpeimplantat eller noe i den rumpa. Trodde faktisk på deg når du sa at du ikke brydde deg sykelig mye om utsenede mer. Du som alltid gleder deg til å vise oss og fortelle oss forskjellig, kan du jo også både vise og fortelle oss om rumpeoperasjonen.

    11. Herremin, som folk gir deg tyn for rompa di! :O Hva skjer med det? Til dere som sier at det er en plutselig forskjell; Hvorfor er dere obsessed med det? Jeg har ikke lagt merke til noen plutselig forskjell.. Det er uansett hennes kropp, og om hun enten har gjort noe eller ikke, så er det da virkelig opp til henne å bestemme om hun vil fortelle folk. Samma det.
      Vær stolt av rompa di du, Sophie Elise! 😀 Samma faen om den er ekte eller feik, den er jo fin 🙂

    12. Hvorfor er du fullstendig ute av stand til å merke reklame på en ordentlig måte? Er du like blåst som du virker, eller bare føler du deg hevet over norsk lov? Ta den helvetes “jobben” din seriøst i det minste

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg