acne-shopping og dj-jobbing

Jeg hadde det fint på Acne, og som forventet ble det brukt en god del penger. Acne har etter min mening de beste basisplaggene, de er i så god kvalitet og plaggene er tidløse. Så, takk for at jeg fikk ha butikken alene til å shoppe i fred og ro!





Har dere hatt en bra dag? Kanskje dere har noen spennende planer for uken? Tusen takk for fine tilbakemeldinger på sist innlegg også, forresten. Jeg føler meg helt død etter en lang tirsdag (som jeg trodde var onsdag) og har verdens verste hodepine. Dagens høydepunkt for meg blir at min venninne Charlotte kommer på besøk, vi skal spise pasta carbonara bare uten bacon men med erstatning..

Jeg har sortert hele klesskapet, da! Det var jævlig, men godt å ha gjort det.

 

Forresten, så kommer jeg til å være DJ litt framover. Jeg har vært i “opplæring” hos flere av mine dj-friends, og dette er noe jeg virkelig liker! Jeg har blitt booket til flere jobber i sommer og mot høsten, og jeg skal oppdatere dere etterhvert slik at dere kan se meg spille litt deilig hip hop, gamle slagere og litt innslag av deep house innimellom. Jeg skal spille over alt fra Bardu til Porsgrunn til Grimstad til Oslo.. Ja.  Jeg skal legge ut når det er offentlig.  I mellomtiden, kanskje vi som skal ha Oslo-sommer sees HER? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg