minner

Jeg var på en shoot for litt siden, og her om dagen fikk jeg se bildene for første gang. Folkens, de er så FINE! Jeg gleder meg sånn til å vise dere, og ikke minst til å få en ny header.. Så, in that spirit begynte jeg å google litt av mine gamle headere. Og her sitter jeg og tørker tårer, haha.. Jeg måtte gå på toalettet på kontoret for å gråte litt, ikke for at jeg er trist men fordi jeg åpenbart er psykopat som kan bli så rørt av meg selv. Men TENK så mye fint denne bloggen har gitt meg, da! Kanskje noen av dere også får litt “flashback” av å se på disse? Vi har vokst opp sammen, jeg og dere..

Den her perioden i livet, ass.. Jeg hadde friår etter videregående og var egentlig ganske deprimert, og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Bloggen var det eneste jeg hadde, på en måte. 

Disse bildene tok jeg på julaften, og hver gang jeg ser de tenker jeg bare FAEN for et fint hår! Og for en fin periode det var.. Den gang da jeg kunne spise hva jeg ville uten å gå opp i vekt. Trust me, jeg spiste brownies-røre hver jævla dag, og likevel så jeg sånn ut. Jeg blogget bare om mat, godteri, mer mat, mer godteri..

Haha, en av mine aller første headere! Den toppen jeg har på meg her var det første klesplagget jeg fikk sponset, noen sinne. Det var så stort for meg.. Jeg hadde den i mange år, og lurer på hvor den har blitt av nå? Den har jo en viss sentimental verdi jeg gjerne skulle hatt i livet mitt. 

Herregud så jævla glad jeg er for denne bloggen her. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg