omg, er dere sammen!?

I går var jeg ute med et par venner, inkludert Simen og Danby som jeg var i Los Angeles med. Da kommer så klart de EVIGE spørsmålene på instagram, “er dere kjærester?”. Jeg tror de fleste oppegående mennesker kan forstå at vi ikke er det, ettersom han liker et kjønnsorgan som jeg ikke er i besittelse av, altså han liker gutter og jeg liker ikke han på den måten og man KAN ha venner av motsatt kjønn. Men, nå husker jeg ikke helt hvordan jeg tenkte da jeg var 11 år gammel, og kanskje det virker veldig logisk at man er sammen med alle man henger med. Men nå vet dere. Slutt å spør. Det er gammelt nå. 

Men noe som var hakket hyggeligere var kommentarene om at jeg lignet på Kate Moss på bildet under. Jeg synes jo ikke jeg gjør det, da. Men hyggelig hyggelig!  Det har vel noe med bryna å gjøre. Eller at jeg var full som et rutefly. Det får meg til å ligne på Kate Moss nemlig 😉 

I dag har vi planer igjen, Simen kommer til meg for å drikke vin og spise godis før vi hopper avsted til Karpe Diem. Det blir konsert + etterfest regner jeg med! Gøy gøy! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg