slik holder jeg meg oppdatert!

annonse

Leser dere mye aviser på nettet? Jeg leser noen, men har sett meg lei på masse agurk-nytt om ting jeg ikke interesserer meg for, og facebookfeeden er jo enda verre. Man blir servert så mye greier man ikke trenger å vite om, nyheter som ikke stemmer og masse man ikke interesserer meg for. Men, så finner jeg jo ikke alt på et sted heller, da. Jeg interesserer meg både for blogger, teknologi, miljø og kjendiser for å nevne noe, men det eksisterer jo ikke en eneste side som samler alt dette på et sted? Derfor har jeg nå lastet ned appen Tailored Message, som er en iphone-app som leverer skreddersydde nyheter, moteartikler og blogginnlegg etter dine interesser! Brukere får også poeng for å bruke appen, som kan benyttes på produkter og konkurranser i Tailored Message butikken.



 

Her kan dere se noen av kategoriene jeg har valgt meg. Det som er merket blått, er det jeg har huket av, og det er også mange mange flere kategorier nedover. Man får forresten poeng for å åpne appen, lese en sak og verve venner, og da kan man vinne premier. Veldig enkelt! 


 

Og, slik fungerer det! Her kan dere se litt av feeden min.


 

Om du laster ned appen kan du bli med i trekningen av et Kylie Jenner lipkit – de har 97 stk å dele ut! Lykke til 🙂 Vinneren annonseres på Tailored Message sin facebookside, snapchat og instagram. Dere finner appen her! 

39 kommentarer

Siste innlegg