tirsdag

God morgen!

Jeg sitter i sofaen med God morgen Norge på skjermen, spiser frokost og betaler litt regninger. Jeg skal snart kle på meg og komme meg ut døren – først på et møte med nettavisen, så skal jeg fikse neglene hos Kate og etter det henger jeg på kontoret hele dagen. Jeg er så utrolig trøtt i dag (jeg vet ikke om man kan hate morgener like mye som jeg gjør?) men det er bare å kaste i seg noe med sukker og så våkner jeg nok litt.

Noe mer hyggelig er at min fine venninne kommer til helgen, Anne-Sofie. Jeg har ikke sett henne siden jul, så nå er det virkelig på tide!! Det er jo tre måneder siden vi så hverandre nå, så jeg savner meg ihjel. KOM FORT KJÆRE! 

16 år vs 21 år. 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg