frøken flymodus

I går hadde jeg en sånn dag hvor jeg sov alt for lenge, så på to og en halv film, flere episoder av diverse serier, spiste godteri, spiste mat, lå på sofaen, powernappet til og fra.. Ja, dere skjønner greia. Kanskje ikke så veldig spennende å lese om for dere, men koselig for min del! Utover kvelden dro jeg for å møte noen venninner, drikke et par glass vin og snakke om alt og ingenting. En fin dag:) Og det med hundeprogrammet var en aprilsnarr, hehe. Som de fleste kanskje skjønte! 

Nå sitter jeg i sofaen hjemme hos meg selv og leser litt. Jeg har vært på en løpetur ute, tatt ansiktsmaske og hatt internettfri de siste timene. Jeg elsker å sitte å lese å være i min egen verden uten å høre PLING fra telefonen hvert femte sekund, jeg har et så sterkt behov for å koble meg fra minst en gang per dag. Jeg ble jo kalt “flymodus” på videregående og det er ikke uten grunn, hehe. Jeg elsker flymodus. Så, jeg skal fortsette i dette moduset en times tid til, jeg følte bare for å oppdatere dere siden jeg tross alt har vært ganske fraværende. 

Vi snakkes etterpå, folkens! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg