ny hårfarge (igjen..)

//Sponset behandling

I går var jeg hos Meena / Vogue frisør for å fikse litt på sveisen! Vogue har i flere år vært en populær salong i Bergen, men er ganske nylig åpnet i Oslo. Jeg har visst av stedet en stund ettersom jeg har flere venninner som går hit, men dette er altså første gang jeg tester salongen selv. Og jeg er så fornøyd! Vi har tonet ned fargen litt, og satt på nye extensions (tape it har jeg nå, men de har også hair talk og andre merker, alt etterhva man passer). Det var så digg, og nå er jeg happy med håret! Jeg var jo glad før også, men det jeg hadde fra før begynte å bli så slitt, og da får jeg panikk. Salongen ligger forresten sentralt på Majorstuen, så om man bor i Oslo eller skal ta turen innom er det lett å finne fram. 



 

Dere finner Vogue på instagram her, og nettsiden her. Der finner dere all kontaktinfo om dere skulle ville bestille time, studenter får 30% avslag på alle fargebehandlinger! Jeg bestilte time selv ved å kontakte dem via facebook her, det er jo også en mulighet 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg