heeeeey!

Jeg sitter hos frisøren og blogger, jeg kjappet meg hit rett etter noen møter. Planen er å jobbe meg igjennom innboksen samtidig som jeg får håret fikset, men akkurat nå er jeg inne på foodora istedenfor, haha.. For dere som ikke bor i Oslo, foodora er en tjeneste som leverer mat via sykkelbud – det er så digg, og leveringen koster typ ingenting. Så, her sitter jeg da.. Ser på mat, burde ha jobbet. Og så har jeg begynt å se på house of cards og vil virkelig skru på en episode her også, jeg burde aldri ha begynt med den serien.. Venner og familie kan jeg ta opp kontakten med etter jeg er ferdig med sesong 4, nå blir det bare meg og netflix framover. 

Ellers – jeg og denne mannen har hengt litt! Snakk om fin fyr da, som jeg forresten var forelska i for 5-6 år siden. Så vet dere det.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg