hvordan huden min ble fin igjen

annonse

Selv om det nå er en stund siden jeg har skrevet om det, får jeg helt sykt mange spørsmål om huden min. Først vil jeg bare si, at om du sliter med ekstrem acne bør du gå til legen. Alle er ulike, og jeg kan ikke anbefale hva du skal gjøre om du har et ekstremt tilfelle av dårlig hud, ettersom alle takler bivirkninger på ulike måter. Slik hadde jeg det, og jeg gikk til legen og fikk piller som hjalp meg på vei slik at de verste utbruddene av acne ble ferdige. Disse pillene ga meg litt depressive tanker og tør hud, og når jeg var ferdig på kuren hadde jeg enda arr, rød og flassete irritert hud som plaget meg. Jeg ville ikke gå på slike sterke piller mer, og gikk derfor over til skin repair. Dette er piller du kan få uten å dra til legen, og de har heller ikke bivirkninger som depresjon, selvmordstanker og tørhet.

Skin Repair har jeg nå gått på 8-9 måneder om jeg ikke tar helt feil. Jeg tar to piller om dagen, og de har gjort at huden min er full av fuktighet igjen, den “gløder” mer, flere kviser har jeg ikke fått, rødheten er borte og jeg flasser ikke mer. Jeg kan gå 100% god for de, men man må være tålmodig og ingen piller gir deg mirakler, de hjelper på vei! Jeg har et samarbeid med Lab Pharma, men omså jeg ikke hadde det, så ville jeg uansett ha tatt disse pillene.

Jeg pleide å være veldig skeptisk til slike produkter ettersom jeg sjeldent har merket noen forskjell, men med skin repair har huden min blitt mye freshere. Jeg har brukt de både sommer og vinter, men det var vel på vinteren jeg merket forbedringen tydeligst. Da får jeg alltid ekstra tørr og kvisete hud av vinterluften! Og nå, når vi var i LA, var jeg den eneste som ikke fikk problemer med huden. Man får jo ofte kviser av å svette, stresse, komme til nytt klima osv. Jeg var tidligere den som alltid merket det på huden først, og nå slipper jeg det 🙂 

Du kan bestille skin repair her! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg