tommel opp!

Jeg har akkurat vært på en løpetur, tatt meg en dusj OG jeg har ryddet hele klesskapet mitt. Så har jeg lest igjennom en hel haug av alle bloggene jeg følger daglig! Det fikk jeg ikke gjort så mye da jeg var på ferie, og jeg har lyst til å si noe. TOMMEL OPP, BLOGGNORGE! Det er så jævlig kult at det har blitt en trend å vende blikket utover. Være litt engasjert, liksom. Det er så mye bedre enn å snakke om kropp hit og dit, for eller imot, plastikk eller ikke plastikk. Det er så lite viktig! Det er helt fantastisk at man begynner å bry seg mer om miljøvern (som for meg går hånd i hånd med dyrevern), man når ut til så mange unge og om vi alle står sammen i dette.. Vel, da kan det skje fantastiske ting. Det gjør meg glad!


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg