elsker livet, men bare i LA

// annonselenke

Gjett hvem som er våken klokken 07 igjen? Meg, ass! I Norge er jo klokken riktignok.. mye mer, men jeg sitter her og blogger i mørket. Vi hentet Live, en venninne, på flyplassen i går og alle sammen deler rom, og jeg er tydeligvis den eneste som sliter med jetlag så jeg prøver å ikke vekke de andre når jeg hamrer løs på tastene her. Jeg skriver jo så fort, så det er ikke helt lett å være stille.

Anyways! I går startet vi dagen med å kjøre til Beverly Hills for å spise frokost på Beverly Hills Hotel. Det er forresten stedet hvor den aller første oscar-utdelingen ble holdt om jeg ikke tar helt feil. Svindyr frokost, men veldig godt og veeeeeeldig fin location. Etter å ha spist alt for mye mat, snakket med folk og snakket veldig høyt med hverandre om sex og alt mulig (analsex er et veldig internasjonalt ord, i tilfelle dere trenger å huske på det om dere skal snakke høylytt om ting under frokosten i utlandet..), kjørte vi litt rundt og så på hus. Eller, så på hekker, blir vel mer rett. Alle de rikeste har jo svære hekker rundt husene sine. 

Genseren jeg har på meg finner du her.  (annonselenke) 



Etterpå – shopping i Melrose Avenue! Vi måtte jo så klart innom Dash for å vise litt respekt ovenfor the royal family (the kardashians), men jeg ble ganske overassket over prisene der inne. Jeg trodde det kom til å være litt sånn h&m, men en stusselig liten bikinitruse kostet 2000 kr. Ellers var det litt som å være i disney world, for alt av bøker, selfielys, selvbrunere, parfymer, bilder +++ som familien kunne sette sitt navn på var stappet inn der. Insane! Så, vi vandret litt rundt, jeg ble med guttene i butikkene de ønsket, og så fikk jeg endelig kjøpt lader til speilrefleksen min. Det er også noe jeg alltid glemmer å ta med meg..



Så, det fineste med hele dagen! Vi er ganske interessert i arkitektur hele gjengen, det er en relativt ny interesse for meg og det er superspennende å lære med. Derfor ble jeg så glad når guttene sa vi skulle til Neutra House! Vi fikk en guidet tur rundt, det var en spennende historie bak bygget men også bak selve mannen som hadde designet det. Og så blir man jo litt trist for at man ikke bor der selv, hehe. 




Kjole fra IvyRevel. 

Senere på kvelden – fest! Men det må jeg ta i et eget innlegg, for det er en historie for seg selv.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg