ukens videoblogg – sms roulette!

Folkens, jeg er i LA! Etter en 12 timers lang reise er jeg nå i downtown sammen med to kompiser, og vi skal snart dra rundt å surre litt. Jeg har med meg kamera, så jeg gleder meg til å vise dere masse bilder! Vi er ni timer bak dere, så vi har enda en hel dag å nyte. Men, først og fremst – siden jeg har hatt en liten pause de siste dagene tenker jeg å dele en videoblogg som jeg ikke har vist dere enda. Joakim fikk ta hevn på meg og ha en sms-roulette, og slik gikk det.. Veldig kleint for meg, kan man si!

Husk at om dere følger oss på youtube får dere se videoene før de kommer på bloggen! Det finner dere her. Dere kan også nominere oss til Gullsnutten her, da hadde vi blitt glade!


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg