vinn gavekort på 4000 kr hos nelly!

annonse

Hei dere!

Nå har jeg et lite tips til dere. Jeg har jo fortalt dere om shai så utrolig mange ganger før, så jeg føler ikke at jeg trenger å gå så i dybden på det. Alle vet jo hva det er, sant? Vel, nå får alle som bestiller en gratis prøvepakke her mulighet til å vinne et gavekort hos nelly på 4000 kr! Alle som bestiller er med i trekningen, og shai trekker vinneren veldig snart. Selv om du har vært kunde av Shai før, kan du uansett bestille denne gratis prøvepakken nå. Det tilbudet er veldig bra! Dere finner tilbudet her. 

Shai har satt sammen kundenes favoritter til denne nye prøvepakken, som inneholder wash&shave, en deilig scrub og en praktisk toalettmappe. Jeg synes det er ekstra bra at de har med wash&shave, et godt barbertips er å bruke den, da kan jeg garantere at du ikke kutter deg. Ellers er det viktig å smøre seg etter barbering, og ikke barber deg i kaldt vann, hehe. Det er ikke digg på noen måter.


 

Dere kan bestille her! Alle gamle kunder har som sagt også mulighet til å få denne gratis prøvepakken 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg