blir vi aldri ferdig med slutshaming?

I går før jeg dro ut fikset min kjære venninne Mia Solheim meg på håret! Hun er den type frisør som bare er så jævlig bra på styling at jeg kan si “gjør hva du vil” og så får hun faktisk gjøre hva hun vil uten at jeg blir sint eller skuffa etterpå. Hun er amazing! Det ble volum og litt rufsete krøller. Ellers hadde jeg en ganske grei kveld igår, meg + fine venner + vin + mat + 150 taler om kjærlighet og vennskap og alt mulig annet + onepiecer + trampoline = ok lørdagskveld!

Bloggnorge koker over fordi mammatilmichelle, Anna, skal ha sitt tredje barn. Det er jo ikke min sak, men jeg må bare si noe. SLUTT med den forbanna slutshamingen mange av dere driver med. Det er ok å synes det er helt på jordet å ha 3 barn i en alder av 20 år, men ikke dra hore / løs / ekkel / billig osv inn i det. Herregud som det irriterer meg, la nå folk få ha seksualiteten sin for seg selv, ikke dra det inn i absolutt alt. Ferdig snakkahhh. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg