videoblogg – snapchat q&a!

Tusen takk for at dere sendte meg og Joakim så mange snapper igår som vi kunne svare på! Det er gøy å ha litt mer direkte kontakt med dere, og samtidig blir jeg litt rørt av å se hvor mange ulike mennesker man faktisk kan nå ut til. 🙂 Og jeg må bare beklage starten av videoen, ha ha. Jeg har Markus og Martinus – Ekko så heftig på hjernen at jeg måtte gjøre mine spotify sessions privat, det ble litt mye på en gang. Dere får også se hvor jeg jobber i videoen! 

Om du ikke rakk å sende oss snap, fortvil ikke. Vi kommer til å åpne den igjen! Jeg heter @sophizzleyo på snap og Joakim heter @joakimkleven. Husk å følg oss på youtube her! 

 

40 kommentarer
    1. Åpnet kommentarfeltet igjen? 🙂 Syns forresten du må begynne å merke annonseinnleggene dine bedre 🙂

    2. Kan dere vær så snill å ha lenge vidoebloggen?
      Jeg sverger at jeg ler til jeg griner av humoren deres, denne videoen er høydepunktet av uka mi 😀 blir aldri lei av og høre dere snakke, uansett om det bare er babbel.
      Jeg fikk til og med kjæresten min hekta på dere, hihi <3 elsker dere

    3. Dere feiler aldri med å gi oss lesere/seere et glis mens vi ser videoene deres! Håper vi får en samme mulighet igjen, hadde noen spørsmål som dessverre ble sendt for sent. Kos dere :)))))

    4. Kan du ikke ha med deg Charlie mer der du er?:) På jobb osv, i og med at han er så liten. Synes du aldri er med han, virker det som..
      Jeg liker bloggen din, men skulle ønske du ikke bestandig var så sur og lei. Først klager du over hvor grusomt det er på ferie osv osv.. Hvorfor dra på ferie da?:)

    5. Jeg så en kommentar om noen som skreiv at du var i Istanbul for å operere deg, og at venninna di som du var med hadde operert seg to uker før dere var der sammen? Og at du hadde tatt buttlift osv, at du bodde på samme sted som Isabell Raad, et sånt sykehus.. Og hvorfor ingen bilder fra turen? Haha, sorry. Men er disse tingene sant?:(

    6. Hvor har du kjøpt antrekket du hadde på bloggerne i den “pante-reklamen” i dag? Sykt fin antrekk!!

    7. Hei Sofie jeg digger stilen din og kunne ønske jeg kjente deg du er nok veldig snill det er du på tv jeg syns du er en fantastisk blogger 😀

    8. Uhell med åpent kommentarfelt? Uansett, koselig å kunne snakke med deg! Digger bloggen din, beste blogg ever❤️❤️❤️

    9. Sitter og ser på Bloggerne nå. Skikkelig godt jobba på den reklamefilmen, bra at du er så selektiv på hva du velger å stille opp på. Jeg liker deg, Sofie:)

    10. De lårhøye støvlettene fra Nelly du la ut om her dagen.. Hvordan er de å gå med? Bestilte nettopp selv noen lårhøye støvletter derfra med høy kilehæl, og de var så vonde å gå med at jeg klarer ikke engang å gå fra ytterdøra til bilen uten at føttene mine skriker av smerte 🙁

    11. Hei Sophie. Du virker som en utrolig flink og viljesterk person som har brukt det vonde du opplevde i barndommen til å bli så suksessfull. Har lest bloggen din fra starten til nå og lurer på hvordan det føles for deg å være der du er nå? Det virker som du har alt en person kan ønske seg. Men føles det noen ganger ensomt og tomt også? Lurer på om du er lykkelig eller om du noen ganger er lei? Eller føler at det må være noe mer enn alt det du har oppnådd ( ikke noe negativt ment) men lurer på hvordan du ser på ditt liv framover? Kan du ikke lage et innlegg om det? ønsker dg en fin kveld videre søte deg.

    12. Hei Sofie!
      Jeg lurte på hvordan det gikk med den acne kuren? Om vi kunne få en update. Jeg skal begynne med den snart og hadde vært fint å få høre din mening, bivirkningene som du fikk og tips og triks.
      På forhånd takk

    13. Jeg regner egentlig med at kommentarfeltet er åpent ved en feil, men jeg vil bare si at du virkelig så stunning ut her! Jeg deler ikke alltid din smak når det gjelder hverken sminke, hår eller klær, men her var virkelig alt on point 😍 Likte forresten også videoen godt – digger dere.

    14. Hei Sophie! Har bare noen spørsmål.. Er det mulig å se bloggerne en annen plass enn TV 2 sumo på nett?? Har ikke råd til å betale på det hver måned bare for å se bloggerne, men vil så gjerne se programmet!! Og: siden du har tatt neseoperasjon.. Jeg har veldig lyst selv for jeg har en irriterende klump på neseryggen som er stygt fra siden, men jeg har ikke råd! Tror du dette produktet er forreal? :
      http://perfectnosenonsurgical.com/shop/nose-straightener-for-deviated-septum/
      Er så redd det er lureri!! Men jeg er desperat. Takk for at du tar deg tid til å lese dette! Håper på svar 🙂 er 18 år!!! Haha

    15. Du har en så utrolig fin kjeve! Ansiktsformen din er til å dø av! Den kom også bedre frem når du klippet håret ditt. Elsker hårfrisyren og fargen, du ser skikkelig kul ut!

    16. Hei, liker virklig hvordan du er som person, i følge det vi får vite igjennom bloggen.
      Du er en insperasjon som har sterke meninger, er ærlig og femistitisk sterk. Du har utvikklet deg enormt og jeg bare elsker hvordan du har fortalt din historie gjennom TV og blogg og annet. Digger videoen til deg og Joakim, sjekker alltid etter mer hver
      dag etter skolen. Stå på og fortsett flere som deg trenger vi i dette sam F, som bruker stemmen sin til å sin noe fornuftig og som snakker og sir din meing når de gjelder store elementer/ temaer, plis svar hadde betydd mye ❤️Jente 16

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg