knekt tann, karpe-kaos og bergen


Litt blanda bilder fra helgen. 

Jeg vet ikke hva jeg skal si engang, for dette har vært en veldig morsom, men også “random” helg. Først Ellie Goulding på fredag (jeg liker hverken hun eller telenor arena), og så til Bergen dagen etter. Jeg hadde av en eller annen grunn presidentsuiten på hotellet, så jeg hadde to bad alene, to etasjer, en stue, et kjøkken og et soverom. Og jeg skulle være våken der sammenlagt 20 minutter, haha. 

Jeg var på Karpe Diem og jeg oppfattet ikke konserten som noe dramatisk, slik som det nå står i media. Herregud hva folk er villig til å bli sitert på kun for å få navnet sitt på trykk. Full panikk? Jeg merket ingen panikk, og heller ikke at alle løp mot utgangen som folk har sagt til avisene. Konserten var så bra, og jeg er trist for at den ble avsluttet tidligere – men mest på vegne av guttene som ikke hadde noe med skaden å gjøre. Det var jo en person uavhengig fra karpe diem som sprutet rundt med brannslukningsapparatet. Jeg la ut bilde på instagram og skrev “hvor var du når Karpe Diem fucket opp?”, det var ment som en spøk men jeg har følgere som ikke forsto spøken og jeg tok derfor ned bildet, for jeg vet jo at de ikke fucket opp. Men men, jeg tror 99,99% av alle andre på konserten deler min oppfatning, det er trist at det ble som det ble og jeg hadde uansett en fin opplevelse!

Og etterfesten? Hehe, jeg vil ikke engang snakke om det. Jeg har lagt igjen både jakke og sko et eller annet sted, og en bit av den ene fortanna mi. Jepp, jeg har knekt en tann! Og jeg er dritstolt! Da vet man at man har hatt en bra kveld. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg