KONKURRANSE? Vinn 2XU fra Tights.no!

// annonse

Husker dere jeg skrev om hvordan jeg trener rompe og mage nylig? Jeg har fokusert på masse hjemmetrening, og det har gått så bra! Jeg er utrolig fornøyd med rumpa mi og magen om dagen, og jeg har fulgt programmet jeg fikk den gang da til punkt og prikke. I tillegg hjelper det jo masse med freshe treningsklær, og utstyret jeg kan bruke hjemme. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topper: Röhnisch  |  Lean bar fra Nutramino  |  Tights: 2XU Mid-Rise
Foto: Lene Orvik

Selv blir jeg motivert av nytt og fresht treningstøy. Derfor har jeg en overraskelse til dere. Denne helgen har treningsnettbutikken Tights.no hele tre konkurranser på én gang! I hovedkonkurransen under kan du vinne den aller mest populære kompresjonstightsen fra 2XU. Denne tightsen har ekstra høyt liv, sykt digg. Dessuten gjør kompresjonen at man får sykt bra rompe i den, hehe! 

PS! I tillegg til å være premie er den på salg, nedsatt 400 kr med gratis frakt HER

Nok om det, her er konkurransene =) 

1) Følg Tights.no på snapchat (brukernavn: tights.no).
Denne helgen blir det flere give aways, KUN på snapchat! Følg med på Tights.nos Mystory! Jeg trekker en vinner =) 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2) Følg Tights.no på instagram (klikk her -> @tights_no).
Følg med – i helgen blir det give away på nye treningssko fra Adidas, Reebok eller Nike!

Ikke glem hovedpremien! NB! Alle som deltar får en overraskelse: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg