teletubby-life

Er det ikke det ene, så er det absolutt det andre! Vi bor litt utenfor semtrun (air-bnb hallo), og i dag da vi var ute på eventyr hadde jegt glemt igjen minnekortet hjemme.. Så nå er vi tilbake uten noen bilder å vise dere. Ikke at det har skjedd noe spesielt, vi har vandret rundt og jeg har vært små?paranoid for eventuel terrorisme. I cant help it, jeg er enten den mest naive på skalaen eller så er jeg totalt motsatt og tror at enhver liten lyd er et bombenedslag. Det er en svær by og sikkert ikke noe å være redd for, men man er som man er og jeg er skrudd sammen litt rart, I guess.


Jeg har akkurat hoppet inn i pysjen og føler meg som en teletubby (fantastisk, med andre ord), og nå skal jeg lese litt i boken jeg holder på med nå for tiden. Denne boka her er helt OK, forresten. Jeg dro den med meg på gardermoen og har straks lest den ut. Jeg liker bøker uten noen spesiell handling, slik som denne. Bare korte kapitler om kjærlighet. Sånn som livet generelt er.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg