videodagbok – mamma for en dag!

annonse

For litt siden fikk jeg være med på et veldig morsomt oppdrag sammen med Lindex – nemlig “mamma for en dag” for å gjøre folk oppmerksomme på baby-kolleksjonen deres, men også slik at jeg fikk meg en morsom utfordring. Jeg har alltid vært skråsikker på at jeg ikke skal ha barn, men nå føler jeg det annerledes. 🙂 Alle klærne i videoen, inkludert de jeg har på meg, er så klart fra lindex. 

Dette var den en, og jeg følger opp med del to om noen dager! Dere kan se lindsex sin babykolleksjon her. Visste du at Lindex hjelper familier i fattige land med å få bedre tilgang på rent vann? Les mer om water aid her. Lindex sine klær er dessuten produsert av økologisk og bærekraftig bomull. Det kan dere lese mer om her!

Nå skal jeg ut på eventyr i Istanbul! Så, helt mamma er jeg nok ikke enda. Men om noen år.. da er jeg klar, om rett person skulle dukke opp. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg