DAG 1 – ISTANBUL

Reisen min hit til Istanbul har hatt en rimelig trøtt start, kan man si.. Jeg er jo med en venninne hit og jeg skal i hovedsak prøve å koble av, skrive på boken osv. MEN det har vært et voldsomt uvær her med torden, lyn og masse regn som har holdt meg våken til 05 to netter på rad, og 05:30 begynner disse bønneropene over høytalerne. Så jeg har nesten ikke sovet noen ting og går rundt som en zombie. Ferie med motsatt effekt, med andre ord! 

Om jeg får til å powernappe snart så tar vi oss muligens en tur ut litt senere, omså bare for å spise middag et fint sted. Det hadde vært koselig! For øyeblikket løper jeg rundt i en sliten jumpsuit og sminke fra tre dager siden. Men herregud, jeg er i ISTANBUL! Jeg elsker denne byen! Så, det kommer til å bl i en fin uke uansett, selv om det blir mest jobb 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg