videoblogg – tester ut tinder

Ny videoblogg! Vi fant ut at jeg skulle sjekke ut tinder. Og jeg ble litt gira først, det var jo nytt og spennende men appen ble slettet etter en dag og det er ikke noe jeg er interessert i lengre, haha. Jeg tror ærlig ikke man finner noe å hige etter der, jeg kjenner kule folk utenom den appen og for all del, det finnes sikkert fine folk der også. Men, det er ikke for meg! Om man vil finne kjærligheten, så finner man den ikke når man prøver, skjønner dere? Det komme bare helt brått og uventet. Og jeg vet hva jeg vil ha, og det er utenfor der.

Og her er en funfact som egentlig ikke er noe fun (hvorfor sier man funfact? Når har noen ever ledd av en “funfact”?) – jeg hadde nettopp våknet i denne videoen og var helt uten sminke. Så vet dere det ;-)))))) Viktig å påpeke at man ikke alltid er like fresh ;-))))

Husk å følge oss på youtube her, så får du se videoene en dag før alle andre!

Joakim Kleven

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg