la oss snakke om noe annet

Jeg har egentlig vært litt kvalm av hele blogggreia de siste dagene. Kroppshysteri overalt. Jeg vet at mange bare har ventet på at jeg skal komme med en uttalelse, men jeg er litt over hele greia. Jeg er ferdig med å påpeike mine egne “feil” og jeg har heller ingen interesse av å lese om eller kommentere andre sine såkalte skavanker. Det finnes så mye mer! For eksempel, nå har jeg fått en ny obsession – LEGO! Jeg har lyst til å bygge taj mahal som er et av de legosettene i verden med mest brikker. Så ja, sånn er livet mitt, haha. Men det settet koster 20 000 kr på ebay.. Så vi får se. Ganske sykt at jeg i det hele tatt har det oppe til vurdering. 

Nå er jeg på gardermoen, jeg og en venninne skal på ferie til Istanbul i 8 dager men vi har klart å booke oss inn på ulike fly. Så hun reiser litt før meg, og jeg er derfor her alene akkurat nå. Planene våre for Istanbul er shopping, kanskje litt fest, spise masse.. Og bare gå rundt, oppdage litt. Det er vårvarme der, så jeg har pakket en ganske lett koffert. Bare 1 kg overvekt denne gangen, hehe. 

Vel vel, vi snakkes fra Istanbul i kveld! Jeg oppdaterer dere når jeg er framme 🙂 



 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg