den ekte meg

 

Jeg ser mandag, men jeg tenker på fredag. Jeg ser ansvar, men jeg tenker på.. Vin? Det er vel bare en sånn periode, regner jeg med. Jeg reiser på ferie om tre dager, og før det er motivasjonen litt sådeeer. Men, i dag tidlig sto jeg opp, dro til Joakim og spilte inn et par videoblogger som skal komme i ukene framover. Det endte med at jeg fikk meg tinder som et prosjekt til en video, og nå sitter jeg med 17 matcher og ingenting å snakke om – haha. Det er virkelig ikke min greie! Jeg er så dårlig på sånt, dessuten tror ingen på at jeg er ekte. Men da vet dere da, det var til en videoblogg. (bare en unnskyldning).

Vi rakk faktisk å skvise inn en powernap, jeg har gått igjennom bildene fra en shoot og snart skal jeg på et kurs. Det blir gøy! I kveld skal jeg nok en gang møte min venninne Tinashe, hun er så jævlig fantastisk. Glad jeg ble kjent med henne, jeg har så vanskelig for å slippe folk inn på meg og vise den ekte meg, jeg snakket med Joakim om det i sta. Det er så få mennesker jeg klarer å slappe av med, men når det først skjer så er jeg ganske kul. Ellers er jeg bare.. stille. Og kan virke litt sint. Men jeg er god med de som fortjener det, og Tinashe er absolutt en av de. Slike kommer ikke ofte! 

Anyways, vi snakkes litt senere folkens. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg