sminkevideo – bryn

annonse

Ny uke, ny sminkevideo. Denne gangen er det bryn! Sjekker du nederst i innlegget, finner du også en rabattkode. 🙂 

Først brukte vi en eyebrow gel som holder brynene på plass under dagen. Dette bruker jeg hver dag selv, noen ganger gjennomsiktig, andre ganger med litt farge (om jeg bruker en med farge, så tar jeg den på mot slutten av stylingen). Om du har hår på brynene, så er det absolutt greit å bruke en brow gel for om ikke kan det fort se veldig rotete ut. Den vi brukte finner dere her. 

Etter det brukte vi Anastasia beverly hills sin dipbrow i fargen “taupe”. Jeg har ikke vært så stor fan av dette produktet tidligere, men det var fordi jeg brukte feil farge og hadde nyanser som var for mørk til meg. Taupe er perfekt for min hårfarge og generelt fargetonene jeg har ellers. Pluss for at den er ekstremt drøy i bruk, man trenger veldig lite produkt av gangen. Kan kjøpes her. 

Så brukte vi en higlighter som har to ulike nyanser – en lys, og en litt mørkere som er perfekt å ta over og under bryn for å gi et lite løft. Den vi brukte pleier jeg også å bruke på våtkanten ellers når jeg sminker meg for å løfte blikket, og jeg elsker den! Fåes kjøpt her. 

Ellers er det viktig å bruke gode koster, og HER finner du de som ble brukt i videoen. Kjøper du det settet har du også en del å benytte deg av på øyenskygge-fronten! Du finner hele sortimentet av koster her. 

Rabattkoden SEBRYN gir 20% rabatt på alle brynprodukter og er gyldig ut 24.02. (Rabattkoden gjelder ikke NYX og varer som er nedsatt fra før). Happy shopping, a! Neste uke viser vi hvordan man kan sminke øyelokkene større. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg