alt eller ingenting



I går var en utrolig hektisk dag. Jeg hadde masse som skulle bli gjort, men jeg sovnet med et uhell midt på dagen og våknet opp ganske forvirret klokken 17. Jeg var ikke engang hjemme, jeg hadde vært på overnatting og måtte da slenge meg rundt, dra hjem, sminke meg, dra til Mia for å style håret, og SÅ skulle jeg i bursdag. Men rakk jeg den? Nei. Jeg var forsinket til hårstylingen og ble der lengre enn planlagt, så dro jeg videre til en venninne ettersom vi skulle dele en kartong vin. Der ble vi sittende, rakk altså ingen bursdag, vi dro videre på en merkelig sammensatt men koselig hjemmefest, så på to ulike barer og SÅ.. hjem. Til dere som har spurt på instagram, jumpsuiten jeg hadde på meg er fra shopbop og som alt annet jeg eier – alt for lang i beina. 

Denne uken er det betydelig mindre sosial action for min del. Nå skal jeg faen meg være litt usosial og bare jobbe, haha. Det har vært godt å kunne være litt spontan og “yolo” men pokker heller, jobb kommer faktisk over alt. Og denne uken må jeg sette inn ekstragiret, for på torsdag reiser jeg og en venninne på ferie! Min første venninnetur på mange, mange år. Jeg gleder meg! Jeg forteller dere hvor vi skal etterhvert..

Jeg “hater” meg selv litt for tiden, jeg har kommet inn i en slags boble hvor jeg må være oversosial hele tiden, om ikke blir jeg stresset og føler meg.. ubrukelig? Eller, kanskje ikke ubrukelig men jeg føler meg som et kjipt menneske. Man må være OK med å gjøre ingenting også – så idag skal jeg gjøre nettopp det. Ingenting. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg