oppdatering på reguleringsprosessen

annonselenke

Nå er jeg så utrolig lei av de forbanna tannproblemene mine at jeg ikke vet hvor jeg skal ta veien.. Jeg venter enda på svar fra kjeveortobed angående reguleringen, jeg har tatt masse bilder og det er en komplisert prosess. Jeg må vente på svaret jeg får der, FØR jeg kan trekke visdomstanna som jeg nå har betennelse i. Jeg holder på å stryke med, jeg har så vondt men jeg får ikke tillatelse til å trekke enda. Hadde så vondt i morges at jeg ble kvalm og måtte mote meg opp i tre timer før jeg klarte å dra på kontoret..

Og til dere som har spurt, så får jeg regulering når alt er klart med alle prosesser jeg må igjennom – det vil si ta bilder, undersøkelser hos div. spesialister, søknader osv. Da blir det reggis i 1 år, operasjon og kjevelås i tre måneder, og så regulering i 6 nye måneder. Yey..


Topp finner dere her. 

Nå har jeg tatt paracett og skylt munnen sporidarisk, og straks setter jeg kursen mot elixia. I dette sekundet føler jeg meg helt ok, så da må man bare benytte muligheten. Lunch, og så trening!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg