litt for engasjert

annonselenker

Jeg tok med meg litt nye klær som jeg hadde bestilt, bare for å teste ut hva som passer og hva som eventuelt må sendes tilbake. Jeg har i 99,99% av tilfellene ekstremt flaks når det kommer til shopping på internett, og denne gangen var ikke et unntak! Jeg ELSKER både skoene og kjolen, og begge deler passer perfekt. Skoene finner dere her, og kjolen her!

 

Nå skal jeg se på gullfisken! Kanskje teit å si det om noe man har vært en del av selv, men det er rimelig sykt at altibox-reklamen ikke er med. Den er, uavhengig av om jeg er med i den eller ikke, så sykt bra! Men det er jo andre verdige vinnere også. Haha, og brått ble jeg sykelig opphengt i reklamefilmer..  

Neida, man blir vel bare veldig engasjert i prosjekter man er med i selv, men det er uansett spennende å se på, og en kul greie. Elsker prisutdelinger! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg