sitter barnevakt i kveld!

I kveld sitter jeg barnevakt for min lille kusine Julie, hun bor også i hovedstaden sammen med sin familie, som også er min familie. Jeg elsker å være her, det er som å komme hjem men uten å ta flyet helt til Harstad. Her spiser jeg masse mat, ligger rakt ut i sofaen og ser på tv og slappe ordentlig av. Jeg hadde også med et brev til kusinen min som hun kan lese enten nå, eller når hun blir litt eldre. Hun er den eneste jeg har i livet mitt som jeg har sett vokse opp, fra inne i magen og nå til 10 år gammel, så jeg tenkte hun skulle få et par tanker fra meg skrevet ned på papir. Forhåpentligvis setter hun pris på det! I tillegg er hun en enorm støtte for meg og har stilt opp på mitt dansecrew flere ganger, men også lip sync battle. Det er godt å ha en støttende familie 🙂 



Utover kvelden så skal jeg baaaaaare slappe av. Ligge på sofaen og kose meg masse! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg